Marketing pozwala na finansową niezależność mediów od państwa. Jednym z nadrzędnych celów reklamy jest stworzenie popytu lub też zmodyfikowanie tendencji popytu danego towaru czy usługi. Rozumiejąc, iż przy wprowadzaniu do obrotu produktu, producent stara się rozpoznać rynek dla każdego produktu, reklama jest sposobem komunikacji, poprzez jaki informacja o towarze jest przekazywana konsumentom (grupie docelowej). Reklama zazwyczaj stara się osiągnąć tak nazywaną USP, innymi słowy unique selling proposition (ponadprzeciętna propozycja sprzedaży) i oświadczenie jej użytkownikowi.
To może przybrać formę jedynej przymiotniki towaru lub ewentualnie postrzeganej korzyści - a te możesz zaprezentować na notesy reklamowe. W obliczu rosnącej konkurencji na rynku, że względu na rosnącą liczbę zamienników, co raz bardziej tworzy się budowanie marki w reklamie. Bazuje ona na komunikowaniu cech, które dają pewną osobowość lub reputację fabrycznej marce. Oznacza to, iż wartość danej marki odróżnia ją od rywalizacji, a jej kluczowym celem jest sprzedaż produktów, by osiągnąć gigantyczne zyski.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz