środa, 20 lipca 2016

Directresponse.pl

Nikt nie lubi, kiedy film w telewizji znienacka zostaje powstrzymany przez blok reklam. Jednakowoż jeszcze znacznie bardziej drażniące bywają reklamy www. Niestety, w sieci wszystkie chwyty są dozwolone. Bądź prawie wszystkie… Promocje, jakie rozpraszają naszą przejrzystą uwagę czy też blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest niezwykle krytykowana, a powiązane strony źle na tym wychodzą. Wskutek tego każda szanująca się jednostka gospodarcza rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie z pewnością nie świadczy o profesjonalizmie, właśnie dlatego rozpocznij współpracę ze specjalistami - Directresponse.pl. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które znienacka wypełniają cały ekran komputera. Mogą również czmychać przed kursorem myszy, czy też przypominać komunikat o błędzie. Niekiedy wykorzystuje się też metodę łączenia z jedną stroną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to istotne nadużycie technologii Flash. To tylko kilka propozycji, z których korzystają oszuści. Lecz o wiele gorszym problemem jest piractwo. Co poniektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak w rzeczywistości programy szpiegowskie. Mogą także spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego typu działanie są już w całości nielegalne. Jak widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa również niebezpieczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz